Lediga söndag - städning och bakning!

Gårdagens eftermiddag på jobbet kan varit bland det segaste jag varit med om, dom boende var precis lika trötta som jag och hela dagen satt vi och kollade på tv och gäspade ikapp! :) När jag slutade hämtade Andreas mig och efter att knappt sett varandra på hela helgen så åkte vi hem och hade lördagsmys med ost, kex och film! :)

Idag är det söndag och jag är ledig och har inget plugg att göra så dagen ska gå till att städa och baka faktiskt, födelsedagar närmar sig och julen med så ska ta och baka mina goda saffransbullar med vit choklad i, mums!

Förresten, ni vet väl att det är vintertid nu och klockan ska ställas tillbaka en timme? :) Skönt att få sova en timme längre men fy så tråkigt att det blir mörkare tidigt, det är en av nackdelarna med vinter.. att det blir mörkt så tidigt annars tycker jag att vintern är ganska mysigt med lite snö på backen och några minusgrader ute! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: