I'm back! :)

Hej på er! :)

Längesen jag var in här och kikade måste jag säga men trots allt är det några få besökare som kikar in! :)

Sommaren har sprungit förbi i ett rasande tempo, det mesta regnade bort tyvärr och nu är den mörka mysiga hösten här.. som sagt, sommaren passerade utan att man hann blinka och ja den största delen av sommaren gick åt till att jobba och plugga. Sjukt stressigt men med lite jäklar anamma så klarade jag det också! ;) Trots både jobb och plugg så har jag hunnit med lite skojigheter.. åkt till Tallinn med ett gäng roliga människor i och tillbringat tre nätter i Göteborg med världens bästa! :) ❤

Läser fortfarande på omvårdnadsutbildningen i Falun och efter ett par kämpigt kurser börjar jag nog äntligen se ljuset, endast lite drygt 18 veckor kvar på utbildningen innan jag är utbildad undersköterska och reda att ge mig ut i jobbvärlden! :) Pepp!

Nej, ska masa mig upp ur sängen och se vad den här dagen har att erbjuda.. att lägga sig ner i soffan och kika några avsnitt av Revenge är väldigt lockande! :) Ha det bra!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: