Tråkiga torsdag!

Hejsan!

Hunnit blivit ett litet glapp bland inläggen igen men det är väl så att man inte alltid har något att skriva om.. den här veckan har varit ganska innehållslös faktiskt, jobbade i måndags och var i skolan i tisdags för att gå igenom det vi hade haft i hemstudier på, gick lika bra som vanligt! :) En vecka kvar på kursen vi läser nu, Lindrande vård.. väldigt intressant faktiskt och man jag älskar att lära mig mer och skaffa mig mer kunskaper! :) Börjar förövrigt se ljuset i tunneln på den här utbildningen, tror jag av endast har fem av tretton kurser kvar att läsa innan vi är utbildade undersköterskor, underbart! :)

Förövrigt är det sånt tråkigt väder ute, det regnar och ja det får nog allt bli en inne dag tror jag! :) Ta tag i dom sista kompletteringarna i medicinsk grundkurs så man bara kan blicka framåt sen! :)

Hoppas ni har en bra torsdags.. puss & kram! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: