Studiebesök!

Åkte till skolan i morse för vi hade två studiebesök inplanterade, ett på krematoriet och det andra på hudklinken.. Besöket på krematoriet var intressant men det väckte även en hel del tankar och jag såg en del saker jag önskar kanske önskar att jag inte sett men det är ju faktiskt så, vare sig vi vill eller inte så kommer vi på något sätt komma i kontakt med just allt det där.

Efter besöket på krematoriet så var vi några tjejer från skolan som käkade lunch tillsammans på stan och det var nog precis vad som behövdes efter besöket på krematoriet faktiskt, att tänka på något annat.. efter lunchen var det dags för dra studiebesök, fast denna gång på hudkliniken och även det var intressant och givande och framförallt så älskar jag att skaffa mig nya kunskaper och erfarenheter! :) Jag längtar till och med till mars när jag är färdigutbildad och det är dags för mig att ge mig ut i arbetslivet med alla nya kunskaper och erfarenhet! :)

Så dagen har varit händelserik kan man säga och nu ligger jag i soffan och kikar på en serie jag & Andreas började titta på för några dagar sen, Jericho.. sjukt bra serie! :) Imorgon ska det jobbas eftermiddag, saknar ju mina boende så ska bli kul! :) Dags att vara social!

Puss & Kram! ❤

En bild fram dagens lunch! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: