Slut på helgen!

Så var det söndag kväll och helgen har sprungit iväg som vanligt, imorgon är det måndag och ny vecka.. en vecka närmare jul, slutet på skolan men framför allt en vecka närmare tills vi får hämta våran nya familjemedlem Siri/Sigge, längtar så! :)

Helgen har varit väldigt lugn, som jag skrev tidigare så var vi i Borlänge i fredags och igår var vi barnvakt en stund åt gullungarna Maja & Alice! :) Sen senare på kvällen gick vi hem till Anna & Johan för att umgås lite och dom andra drack lite alkohol.. jag drack en cider på hela kvällen, vilket var skönt i morse då man slapp vara bakis! :) Det fick någon annan stå för.. börjar på A och slutat på NDREAS, haha! ;)

Får se vad nästa vecka bjuder på, har i varje fall hemstudier till torsdag men tänkte åka till skolan på onsdag och förbereda lite för redovisningen och käka lunch med Suwannee! :)

Nej, nu ska jag kika klart på Beck sen ska jag nog krypa ner i sängen! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: