Ny vecka, nya tag!

Sitter just nu i skolan, det var riktigt segt att gå upp i morse och att det är så mörkt på morgonen gör inte saken bättre.. men jag tog mig hit och här är jag, fast jag hellre hade varit hemma om jag ska vara ärlig.. idag ska vi börja läsa en kurs med den nya klassen och det är inget jag ser framemot men ja, man får göra det bästa av det! :)

Helgen har varit relativt lugn.. fredagen var en städ & tvättdag och kvällen avslutades med en god middag tillsammans med världens bästa, en riktigt mysfredag! :) På lördagen kom Anna & Johan hem till oss och drack lite alkoholhaltiga drycker och sjöng karaoke! Trevligt värre! :) Fast jag har ju kommit på varför jag inte dricker alkohol längre, man blir så seg och matt dagen efter och det är inte alls värt det.. så jag håller mig till alkoholfritt i fortsättningen! :)

Nej, nu börjar klockan närma sig nio och det är dags att sätta igång den här skoldagen.. Ny kurs och allt! :) Hoppas ni har en bra start på veckan! :) ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: