Nionde November!

Idag har varit en riktig långsam dag, har till största delen av dagen bara latat mig i soffan och kollat några avsnitt av Revenge som jag missat och sen har jag sett filmen Ted, ni vet den där filmen om en pojke som får en nallebjörn i julklapp som sedan blir levande?! :) Riktigt rolig film faktiskt! :)

Veckan som gått har tillbringats i skolan och mesta dels hemma. På tal om skolan.. så sjukt besviken eller ja besviken är väl kanske inte rätt ord, missnöjd kanske passar bättre?! Allt handlar om två kurser i skolan som har gått som en dans och läraren har till och med sagt till mig och min klasskamrat att dom senaste muntliga redovisningarna varit riktigt bra och vi har tyckt det själva! I torsdags fick vi reda på betyget i kurserna och det är inte alls det betyget jag räknat med och jag är minst sagt missnöjd och tycker att jag/vi förtjänar ett bättre betyg! Men vad gör man?! Surt sa Räven!

Nog om det, blir mest bara irriterad bär jag tänker på det.. väntar på att Så Mycket Bättre ska börja och klockan ska ticka på så världens bästa kommer hem och kramas med mig! :) ❤ Hoppas ni har en bra lördagkväll, kram! :)

En bild från tidigare idag när jag låg som bäst i soffan framför en film! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: