Lite av varje! :)

Började dagen med att bege mig till skolan för prov, prov i kultur och här har ni någon som fick alla rätt! :) Nog för att det var sjukt lätt men endå, alla rätt! Efter lunch åkte jag hemåt och blev upphämtad i Borlänge av pappa och syster, skönt att skippa åka buss hem och framförallt skönt att komma hem tidigare för en gång skull.. för det är nog det värsta med att plugg, pendlandet fram och tillbaka till skolan. Speciellt nu på vintern när det är mörkt när man går upp och det är mörkt när jag kommer hem men det vänder väl snart och blir ljusare?! :) Sen är det ju lite drygt tre månader kvar i skolan, jag står nog ut!

Förresten i förra inlägget skrev jag om min nystart, att äta lite nyttigare och börja röra på mig.. det har gått över förväntan med maten men motionen har inte blivit av på grund av sena dagar i skolan och plugg att göra.. ursäkter?! ;) Men imorgon är det lördag och en powerwalk ska avverkas innan dagens slut, punkt slut! :) För imorgon har jag minsann inget planerat mer än.. att äntligen få åka och hämta lilla Siri, våran nya lilla misse! Äntligen! :) ❤

Nej, nu är det dags att slå igen ögonen för idag.. sjukt trött efter att ha gått upp fem imorse, så skönt att sova nu! :)

Förresten, kunde inte hålla fingrarna i styr och idag åkte ljusstakarna fram! :) Tomtarna får ligga kvar i källaren ett tag till men det blev så mycket mysigare hör hemma med julbelysningen och nu är det bada lite snö som fattas och den ska komma nästa vecka har jag hört, underbart! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: