Bra start på dagen! :)

Började dagen med en liten kort powerwalk på nästan fyra kilometer, välbehövligt måste jag säga! :) För det är så att för hundrade gången har jag bestämt mig för att äta lite nyttigare och röra på mig, för sambokilona ska bort! Säger inte att det kommer gå bättre den här gången men känner mig absolut mer motiverad den här gången! :)

Ska snart ta och göra i ordning lite lunch och passa på att förbereda lite matlådor så jag har färdiga matlådor några dagar, det är skönt att slippa laga mat varje dag och framförallt så blir det så sent när jag här i skolan till fyra och inte är hemma förrän halv sex. Idag blir det kyckling och en massa goda grönsaker! :)

Förresten till någon som verkligen gjorde mig överlycklig igår, jag kom hem och hade fått ett brev.. räknade med att det var någon tråkig räkning men när jag öppnade det fick jag se att det var min senaste uppgift i Geriatrik, den man var tvungen att göra för ett högre betyg och som jag gjort en gång men inte räckte till.. så med noll motivation och ork slängde jag ihop en ny uppgift och det lönade sig, fick MVG! :) Fattar ni, ett MVG?! Jag är så sjukt glad! :)

Nej dags att slänga in kycklingen i ugnen! :) Ha en bra dag! ❤


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: