Att ta tag i saker man skjutit på..

Jag är en person som ofta skjuter på saker och ibland bidrar det till att man gör saker i sista sekunden, när det gäller skolan är jag verkligen expert på att spara alla uppgifter till sista dagen för att istället ha lite framförhållning och göra klart allt i tid och slippa stressa.. på torsdag har jag redovisning i Lindrande vård och den här gången ska jag vara väl förberedd! :)

Samma sak gäller kallelsen man ska få till cellprov när man fyller 23, eftersom jag fyller så pass tidigt på året borde jag ha fått en tid innan sommaren men jag har inte fått någon och jag tycker att en sån sak är väldigt viktig, men istället för att ringa och fråga varför jag inte fått någon tid har jag skjutit på det.. tills idag då jag tog tag i saken och fick en tid om ett par veckor, då händer det jag väntat på.. En kallelse till cellprov ramlade i brevlådan, haha! :)

Äntligen fredag idag och världens bästa är äntligen ledig precis som jag, får se vad helgen erbjuder men något ska man väl lyckas roa sig med! :) Vad ska ni hitta på i helgen?! Ha en bra helg! ❤


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: