Precis som alla andra!

Ja, precis som typ resten av Sveriges befolkning så har jag dragit på min någon sorts förkylning.. en förkylning som finns i kroppen som ger mig en sån otrolig huvudvärk, snuva och ont i kroppen men samtidigt vägrar bryta ut ordentligt! Fick gå hem tidigare från praktiken i tisdag eller jag blev rättare sagt hemsickad av min handledare, var blek, matt och rödblommig så hon skickade hem mig och det kändes inte alls kul eftersom jag trivs så bra men hälsan går ju såklart först och jag vill ju inte smitta dom boende.

Imorgon är det fredag och enligt mitt schema så ska jag vara på praktiken hela helgen och hade väl tänkt det också, fast det beror ju på hur jag mår imorgon för jag vill ju inte gå tillbaka till praktiken och bli sjuk igen.. helst av allt skulle jag vilja att den här förkylningen bröt ut ordentligt och sen försvann för det är sjukt jobbigt och vara pigg ena stunden och må som en överkörd grävling i nästa sekund.

Nyss kikat på BIg Brother, rätt underhållande faktiskt och jag har inte missat ett enda avsnitt om jag ska vara ärlig.. helt fast som jag varit dom andra säsongerna också! :) Men måste säga att det här årets deltagare tar nog priset, den ena är värre än den andra kan man ju säga men det är väl det som gör det hela också! :)

Ska strax ta och krypa ner i sängen för lite sömn och hoppas natten springer iväg så världens bästa kommer hem från nattskiftet nångång.. ja, jag hatar att sova ensam och är sjukt mörkrädd så alla nattskift när jag är själv är lite läskiga och jag måste erkänna att jag inte vågar släcka lampan i hallen när jag ska sova.. den lyser hela natten! Jag är en fegis! ;)

Nej, dansar till sängen nu.. natti! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: