Grillar, Ostbågar & Melodifestivalen!

Det blev ingen promenad tidigare, latmasken slog till så blev endast en sväng till Tempo för att handla..

Har spenderat kvällen i soffan och tittar på Melodifestivalen och tryckt i mig alldeles för mycket ostbågar.. omöjligt att sluta äta när man börjat! ;) Tycker ni det var rätt artister som gick vidare från andra chansen?

Imorgon blir det nog en trip till Borlänge, Andreas måste till Biltema och jag följer väl med som sällskap.. inte den roligaste affären att besöka men vad gör man inte för sin bättre hälft! :) Annars vet jag inte vad söndagen erbjuder, man kanske skulle gå upp och kolla på Vasaloppet? Haha!

Nej, nu ska jag kramas lite med världens bästa innan jag tar en vals till sängen.. sjukt trött efter en natts dålig sömn, har börjat drömma så mycket konstiga drömmar så håller mig vaken!

Gonatt på er vänner och hoppas ni haft en bra lördag! :) <3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: