Ett litet tips! :)

Hörrni, mina trogna små bloggläsare! :)

Jag har ett litet tips till er!
Jag är medlem på en sida som heter Buzzador.. En sida där man får anmäla sig till olika kostnadsfria kampanjer och tjänster med nya produkter, jag har hittills varit med i två kampanjer! En av dom var att testa ett nytt balsam från Dove, du får en stor flaska balsam till dig själv och tio små till dina vänner som du delar ut till dom och ser vad dom tycker, en enkel kampanj som du sedan bara behöver berätta vad du och dina vänner tyckte om produkten! Självklart finns det massa olika kampanjer så in och kika! :)

Tycker ni inte att det vore skoj och prova olika nya produkter?
Vill du veta mer och bli medlem, klicka er in här! och skriv gärna in att jag tipsade er.. jag heter SaaaaaraR89! ;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: