Dammat av grillen! :)

Tror bestämt att våren är här för att stanna, underbart! Att vakna till strålande solsken och blå himmel är nåt man saknat och man blir genast mycket piggare och får mer energi! :) Igår passade vi på att damma av grillen och premiärgrilla på balkongen.. kött, hasselbackpotatis & en god sallad satt fint i kistan, doften av grillat fick mig att längta ännu mer till sommaren och vi kör på grillat ikväll igen! :)

Min bättre hälft är som vanligt i garagret och jag är helt solo hemma, lite lätt uttråkad och funderar på om jag ska ta mig ut på en promenad i solen innan den går ner.. en promenad ut till garaget kanske? Fast man sitter ju rätt bekvämt här i soffan också! ;) Får se hur jag gör..

Ska masa min rumpa till Tempo nu alla fall och inhandla lite kött till kvällen..
Ha en bra lördagskväll! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: