Ut med det gamla och in med det nya! :)

År 2012 är äntligen här,
in med det nya och ut med det gamla! :)

Dags att lämna det gamla bakom sig och fokusera på ett nytt år med nya möjligheter, har inga nyårslöften och det brukar jag faktiskt inte ha men såklart så finns det en del man vill ändra på och ta tag i men ser det inte som några löften mer mål som jag sätter upp för mig själv! :)

Sen sist jag skrev så har båden julen och nyår sprungit förbi,
ett fullspäckat schema har det varit och med handen på hjärtat kan jag bara säga att det här årets julfirande var det bästa på väldigt länge! :) Firade julafton både med min familj & Andreas familj, var hos min på förmiddagen och eftermiddagen/kvällen spenderades med Andreas och hans familj, en riktigt bra jul! ♥

Har hunnit med en kryssning till Helsingfors i mellandagarna för att fira pappas födelsedag och komma bort lite efter allt julstök & julmat, riktigt skönt och roligt att se lite annat faktiskt! :)

Blir en lång uppdatering det här men lika bra att fortsätta när jag ändå kommer ihåg att logga in här! :)

Nyår firade jag med Andreas hemma hos hans syster och massa andra trevligt folk, ett riktigt trevligt och underhållande nyårsfirande och dagen efter fick man såklart lida för det.. bakfyllan från helvetet kom på besök och dagen tillbringades i soffan halvsovandes hela dag!

Sen lagom när man återhämtat sig från bakfyllan vaknar man såklart upp med världens förkylning med hosta, halsont & ont i kroppen.. antar att det inte är så mycket att göra åt men tråkigt när man äntligen satt upp lite mål för att komma igång med träning och bättre kost.. så här pågår kurering, känner mig dom piggare idag än igår men tar absolut inte ut något i förskott för då är det säkerligen värre imorgon och det har jag verkligen inte tid med föööör...

Det är minsann någon som fyller år imorgon, ja vem kan det vara? ;) Haha!
Nej, nu ska jag mysa lite i soffan innan jag dansar till sängen!
Puss & Kram


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: