Sjukt nöjd tjej! :)


Hej vänner!

Här sitter en sjukt nöjd tjej, skam den som ger sig säger jag bara!
Som så många gånger man har sagt att man måste göra nåt för att gå ner några kilon, man måste börja motionera och det ena efter det tredje.. tro det eller ej men ja för sjuttioelfte gången började bantningen i måndags och som vanligt hade jag inte så stora förväntningar på mig själv eftersom jag ofta ger upp så lätt när man inte ser något resultat! Ack, vad nöjd jag blev när vågen visade -1,8kg på tre dagar! Wiiihoo! :)

Det här får mig att bli ännu mer taggad, jag klarar minsann detta! :)
Nu måste bara den här förkylningen släppa taget om mig så jag kan börja med mina powerwalks och träna, har jag tur så slipper jag bada i vassen i sommar! ;) Haha!
Att ställa mig på vågen i morse gjorde verkligen min dag och jag är mer pepp än någonsin!

Förkylningen håller som sagt ett stadigt grepp om mig, blivit lite bättre till och från men när man känner sig som piggast vaknar man dagen efter med hosta och halsont.. suck! Jaja, det får väl ta den tid det tar även om jag vill att den ska försvinna nu! :)

Har nyss haft storebror här på besök, lite oväntat besök men ack så trevligt! :)
Drack lite kaffe och snicksnackade lite men nu har han åkt & världens bästa jobbar eftermiddag, så jag underhåller mig med lite städ och kanske en promenad till affären för att handla lite nödvändigheter!

Nej, nu lär jag göra lite nytta! :)
Ha en bra dag & ta hand om varandra!
Puss & Kram! ♥


Kommentarer
Jenny Järvistö

Woohoo, du är så duktig.. jag måste oxå komma igång. Som man hela tiden säger! :P hihi.. men jag känner att jag måste fan ta tag i saker nu .. jag har verkligen kommit ur mig helt!! Lycka till, Å du vet ju att du kan å klarar det! :) <3

2012-01-12 23:10:21
Sara

Svar: Tack! :) Känner mig riktigt duktig och det handlar bara om att bryta onda mönster och ge sig fasen på att man kan, så du kan också.. kom igen! :)



Lycka till du också när du kommer igång! :) <3

2012-01-13 20:38:10
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: