Segaste lördagen!


Seg, segare, segast!
Tur att den här dagen snart är slut, den har verkligen gått i snigelfart och tröttheten har verkligen haft övertaget om mig idag.. var tvungen att vila en stund nu på kvällen och känner mig inte ett dugg piggare, blö!

Ja, som skriver så har det varit en riktigt seg dag och inte har det blivit mycket gjort inte.. har mest myst omkring hemma, kramats, legat i soffan & vilat! :) Nu är världens bästa på jobbet och jag har myst ner mig i soffan och letar efter en film att kika på du tv:n inte erbjuder allt för mycket.

Vågen visade förövrigt -2,4kg i morse, nöjd tjej!
Det tar sig, sa mordbrännarn som pissa fotogen! ;) Förövrigt har jag kommit överens med mig själv att från söndag till fredag är det strikt bantande och motion som gäller och på lördagar får jag unna mig nånting gott, inte i några mängder men lite smågodis eller någon god middag! :)

Ska återgå till att leta efter en film att kika på, dricka Ramlösa och njuta av liiite smågodis! :)
Ha en bra kväll! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: