Så var helgen slut!

Ligger i soffan och myser och utklassar Andreas i Wordfeud, det är söndags nöje på hög nivå! :)

Helgen lider mot sitt slut, om den har sprungit iväg som vanligt.. beror nog mest på att hela gårdagen spenderades i sängen med en bakfylla från helvetet! Har aldrig någonsin mått så dåligt efter en utgång, det kostar att ligga på topp helt klar men det är inte värt att må så dåligt.. så nykter från och med nu, punkt slut! :)

I fredags firade vi världens bästa syster som fyllt 20 med god mat, god dryck, trevligt sällskap & utgång! Hade dagen till ära bakat en egen tårta, en Brynäs tårta som jag lagt på minnet att hon ville ha.. Blev helt okej och syster blev glad, så jag lyckades nog! :)

Annars har helgen varit slö, slöare, slöast.. var ute och gick med Anna en sväng på eftermiddagen idag, skönt och välbehövligt! :) Nej, nu ska jag kola färdigt på Wallander sen ska jag dansa till sängen! Natti!


Här kommer en bild på tårtan! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: