Onsdag!


Jag blir minsann inte klok på alla dessa förkylningar, har precis lyckats bli av med förkylningen som höll i sig i drygt två veckor.. börjat återhämta mig, då kommer den tillbaka... Inte okej!

Sitter i bästa mjukisdressen i soffan, världens bästa är på jobbet och jag myser i soffan och kollar på Criminal Minds.. har hunnit med en sväng i Västerås idag på förmiddagen, var där med Andreas och hans pappa.. inhandlades ingenting för min del, tänkte spendera mitt presentkort jag fick när jag fyllde år men spar det till en anna dag. Kanske hittar nåt fint till helgen, då syster ska firas.. för lillskiten fyller minsann 20år imorgon och det ska vi självklart fira på fredag! :) ♥

Ringt lite samtal idag, ett bra samtal och ett mindre bra.. det positiva var att jag nog snart får börja jobba som timvikarie inom arnomsorgen här i Avesta också, skoj! :) Det mindre bra handlade om en praktikplats som inte verkar vara allt för lätt att hitta men jag har en vecka på mig, skam den som ger sig.. jag måste hitta en, så jag slipper nåt skit som Arbetsförmedlingen skickar mig på! Nya tag imorgon..

Nej, nu ska jag kika lite på tv och snart dansa till sängen.. är en riktigt tröttmössa idag, precis som alla andra dagar! ;) Haha! Hoppas ni haft en bra dag. Puss! ♥


Kommentarer
Maria

Hej Sara! Tänkte bara säga att kom ihåg att söka sommarjobb på skogsgläntan i tid, de tjejer som jobbat hos oss(som har varit duktiga )blir ofta kvar som timmisar resten av året. framförallt den här årstiden när många är sjuka och vabbar så får de jobba mycket. Kram på dig!

2012-01-26 18:34:44
URL: http://http://mijas-maria.blogspot.com/
Maria

Jag ska höra mig för angående jobb, så får du veta så fort jag vet.

2012-01-27 10:19:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: