Helvetes förkylning, bantning & kasta ut julen!


Ännu en vecka har sprungit iväg, så nu är vi inne på vecka två på det nya året.
Året med nya mål & möjligheter! :)

Inte för att det har hänt så mycket för att uppnå dom nya målen eftersom jag åkt på en förkylning från helvetet och är mest matt, snorar och hostar.. så det där med att komma igång med träningen har ju inte gått så bra direkt men dumt att utsätta kroppen för mer än vad den orkar just nu och just nu orkar jag knappt ta mig utanför dörren och soffan, nässprayen och alvedonen är mina bästa vänner just nu!
Så powerwalks och träning får vänta tills förkylningen gått över.

Fast jag tänkte ta och försöka komma igång med att äta rätt och regelbundet och påbörja processen att bli av med dom där små sambokilona som har infunnit sig på den senaste tiden, haha! :) Så nu kör vi!

Veckan som gått så, vad har Fröken Romppainen haft för dig? :)
Ja, inte är det mycket inte.. i det stora hela, kurerat mig & fyllt år!
Fyllde år i onsdags så pappa & syster var här och fixa på eftermiddagen och sen på kvällen kom Andreas mamma & pappa, en lugn och skön födelsedag! :) Precis som jag vill ha det!
Annars var vi ute i kylen och kollade på crusingen i torsdag, träffade flickorna från Fagersta också.. saknade vänner, så kul och träffa er! :) ♥

Så ja, annars har det faktiskt inte hänt så mycket.. jag ska väl försöka samla ihop lite krafter och släpa mig i duschen så man kanske får känna sig fräsch & pigg för en stund alla fall! Har även ansträngt mig att slänga ut julen idag, skönt att ha det gjort.. så nu får jag ligga i soffan och kurerar mig med gott samvete! ;)
Hoppas ni klarar er från allt som har med förkylningar och sjukdomar att göra.

Ha en bra dag! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: