Ett besök i Fagersta! :)

Blev hämtad hemma av pappa & syster idag på förmiddagen för att spendera eftermiddagen i Fagersta och umgås med dom, händer inte så ofta nu för tiden och det var välbehövligt! :)

Så nu ligger jag i soffan här på Parkvägen, under filten med en liiiiiten godispåse.. är det lördag så är det! ;) Blir snart hämtad av världens bästa, då ska vi hem och handla, laga middag & lördagsmysa med tända ljus framför tv:n! :)

Igår kväll hade jag verkligen en riktig dålig kväll.. kände mig riktigt nere och ledsen och hade ingen aning varför jag hade dom känslorna och kunde inte ens hålla tillbaka tårarna, idag känns det bättre och jag är glad att jag har världens bästa vid min sida som alltid finns där och lyssnar när jag behöver prata.. Jag älskar dig, Andreas! <3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: