Det handlar om att bryta onda mönster!


Det är så himla kul när man både märker och känner att saker händer! :)
Att ställa sig på vågen är numera roligt till skillnad från förut när det var rena rama pesten att ställa sig där och se att vikten bara kar och man vet att man har sig själv att skylla!
Men sedan i måndags är det ju ändring på det.. kosten är ändrad och det är slut med massa sötsaker och onyttigheter, vilket gör en enorm skilland. Som rubriken lyder så handlar det bara om att bryta onda mönster och ge sig fan på att man klarar av det, för kan jag så kan ni..
Kom igen nu! :)

Som jag skrev i förra inlägget så är det bara motionen som jag ska ta tag i, vilket jag nog kan börja med vilken dag som helst för förkylningen verkar släppa taget om mig.. bara lite envis hosta & lite täppt näsa som jag måste bli av men promenader kör jag nog igång med imorgon! :)

Dagarna rullar på i vanlig takt och dom senaste dagarna har varit lite upp och ner i humöret,
mycket beror nog på den ändrade kosten så det blir nog bättre med tiden.. hoppas jag! ;)

Ett boktips!
Fick en bok jag önskat mig av världens bästa i födelsedags present. Boken som handlar om Engla, ni vet hon som blev mördad av Anders Eklund.. är helt fast i boken, väldigt intressant att läsa om det men samtidigt så får man så många blandade känslor inom sig!

Så jag gick in och beställde den här som jag har hört av många att den ska vara bra men har även hört att den inte alls ska vara så bra, så tur att smaken är som baken.. delad! ;) Jag tänker ge boken ett försök alla fall, nån av er som läst den.. i så fall, vad tycker ni? :)

Nej, nu ska jag bädda ner mig i soffan och fredagsmysa..
chipsen och smågodiset är utbytt mot blomkål & ramlösa, åh så gott! :)

Ha en bra fredag kväll vänner! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: