Äntligen slut på den här veckan! :)

Den här veckan har sprungit iväg precis som jag ville! Dagarna har varit fyllda med lite av varje.. Alla ♥-dag firande, Grey's maraton, soffmys, god mat, hälsa på nära & kära och alldeles för lite motion! :) Haha! Jag skäms nästan att skriva det men jag har hela tiden haft ursäkten att jag inte haft några bra skor att gå i och nu när jag fått ett par jag skulle kunna gå flera mil i för dom är så sköna så har jag ändå inte lyckats kommit ut på en enda powerwalk.. jag är en latmask, det bara är så! :) Skärpning!

Anledningen till att jag ville att veckan skulle springa iväg var ju för att imorgon börjar äntligen min praktik, praktiken jag längtat efter! :) Så imorgon för jag mitt första pass på ett gruppboende här i Avesta, är ungefär lika förväntasfull som småbarnen är på julafton innan tomten kommer, jag tror det här kan bli riktigt kul och lärorikt samtidigt som det är ganska nervöst! :) Önska mig lycka till!

Tänkte snart ta och krypa ner i sängen och försöka få lite sömn, börjar klockan 13 imorgon och har lite att fixa med innan dess.. och sen vill man ju vara pigg och utvilad när man har massa nytt att ta in och lära sig! :) Ska kika lite till på tv sen dansar jag raka vägen till sängen, nattinatt! ♥


Kommentarer
Jenny j

Lyyyyycka till, det kommer gå kanoners :) å akönt att äntligen få något att göra om dagarna väl?? Massa kramaaar

2012-02-20 02:39:03
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: