Som fisken i vattnet! :)

Jajjemen, som fisken i vattnet trivs jag på praktiken! Kunde nog inte hittat en bättre praktikplats och jag ångrar inte en sekund att jag är där! :)

Tre dagar har jag avklarat och jag måste säga att man är så där härligt trött i kroppen när man kommer hem på kvällarna och känner att man gjort någon nytta och inte bara latar sig.. nu väntar fyra dagars ledighet och det kan behövas efter alla nya intryck och människor jag träffat dom senaste dagarna! :) Ligger just nu i sängen och somnar nog vilken sekund som helst..

Imorgon kommer systeryster hit och umgås, får se vad vi hittar på! :) Ska försöka hinna med och baka lite medans jag är ledig också, lite matbröd och kanske lite bullar.. får se vad som hinns med! :)

Nej, bästa jag avslutar här innan det bara blir massa svammel.. Sovgott och hoppas ni haft en bra start på veckan! <3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: