Praktikplats!

Äntligen är allt klar med min praktikplats! Har fixat en praktik på ett litet gruppboende här i Avesta, tror att det kan bli väldigt roligt och intressant och jag hoppas på att få lära mig massor! :) Så ja idag har jag bara fixat med papren som Arbetsförmedlingen ska ha, varit på möte och hämtat mitt schema för praktiken.

Efter en sömnlös natt känner jag mig hel död, somnade ordentligt klockan nio imorse och då var det nästa dags att gå upp.. så ikväll får minsann bli en tidigt kväll! Väntar på att världens bästa ska komma hem så vi kan laga mat, magen kurrar så jag hoppas han kommer snart! :)

Imorgon är det fredag och planerarna för helgen är inga alls, så jag tänker bara ta helgen som den kommer och se vad jag hittar på! :) Skönt det! Nej, nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan och kika på det senaste avsnittet av Elsas värld! :) Hoppas ni haft en bra dag!
Puss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: