Pigg och mår kalas! :)

Igår var en lugn hemmakväll med lite käk, film, popcorn & mjukisdress.. fredagsmys med andra ord! :) Det är verkligen hur skönt som helst att vakna upp en lördag, vara pigg och må kalas! :) Det där med party har jag lagt bakom mig på obestämd tid, finns så mycket annat roligt att göra och som sagt man vaknar väl hellre upp pigg än bakfull en lördag/söndag? ;)

Sitter i soffan i mjukisdressen, lyssnar på musik och försöker få rumpan ur soffan och plocka undan lite här hemma.. sen när Andreas kommer hem tänkte vi åka och kolla på skor, behöver ett par nya skor jag kan gå i annars lär promenaderna aldrig bli av, eftersom skorna jag har är hårda och helt värdelösa!

Tänkte kolla med mina små trogna läsare om det är någon som har tips på bra verklighetsbaserade böcker, är på jakt efter något nytt och behöver tips på böcker.. så ja, hit med era tips! :) Andra bra boktips funkar också!

Nej, plocka undan lite här hemma och sen dansa in i duschen! :)
Puss! ♥


Kommentarer
Maria

beror lite på vad du gillar för typ av böcker, men en bok som jag tyckte var bra var Kriget är slut av Morgan alling och även Varför gråter inte emma. Kram

2012-02-11 23:22:12
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: