Om jobben ändå växte på träd!

Ja, som rubriken lyder så önskar jag verkligen att jobben växte på träd men tyvärr är det ju inte så! Det är så sjukt tröttsamt att bara gå hemma om dagarna, jag vill verkligen inget hellre än att komma ut och jobba och just nu känns det som jag skulle kunnna ta vilket jobb som helst.. ge mig ett bara! Har väl alla fall kanske fixat en praktikplats här i Skogsbo, får se vad det kan tänkas vara men får väl ge det en chans alla fall!

Såg att det var drygt två veckor sen jag knåpade ihop nåt här i bloggen, två veckor som verkligen har varit helt upp och ner kan man säga.. mitt humör har verkligen varit under all kritik och har vänt på två sekunder, ena sekunden har setat i soffan och skratta och andra sekunden har jag legat i sängen och gråtit.. Vet verkligen inte alls varför jag har haft sånt växlade humör, känt mig nere och samtidigt så himla glad och lycklig, konstigt är bara förnamnet! Ett under att jag har en sambo kvar! ;)

Hälsade på pappa och syster i Fagersta i lördags, tråkigt att bussarna går så dåligt på helgerna bara och jag var tvungen att ta bussen hem redan vid sex.. men men, det blir ju fler gånger! :) Har även hunnit med ett besök till Bengtsheden och träffat bror Magnus, trevligt och se hur han och Melinda bodde..

Annars händer det som vanligt inte så mycket i den här Frökens vardag, firade sju månader med världens bästa igår! Han gör mig till världens lyckligaste! :)
Jag älskar dig Andreas! ♥

Nej, nu ska den här Fröken kika på lite tv sen dansa till sängen så klockan springer och världens bästa kommer hem från jobbet nån gång! :)
Sov gott!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: