Lycklig tjej!

Var länge sen jag kände mig så här glad och lycklig! Jag har världens bästa familj och för att inte glömma, världens bästa sambo.. han slutar aldrig att förvånad mig och överraska mig! :) Tack för att ni finns! ♥

I tisdags var det Alla ♥-dag, jag och Andreas hade kommit överens om att inte köpa något åt varandra eftersom vi älskar varandra precis lika mycket alla dagar och visar det hela tiden för varandra.. men endå kommer Andreas hem efter jobbet och överraskar mig helt med nya skor, semlor och en ros! :) Åh, han är ju världens bästa och han gör mig verkligen till världens lyckligaste och jag älskar han massor! ♥

Sitter i soffan och kikar lite på tv, borde snart masa mig in i duschen och göra mig ordning innan jag beger mig till Fagersta för att träffa pappa och hämta lite saker.. och ska försöka hinna med och träffa systeryster också! :)

Nej, dags att göra lite nytta så jag hinner med bussen!
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: