Grave Encounters!

Ni som känner mig, vet att jag älskar att se skräckfilm och trots att jag oftast blir livrädd när jag ser dom så älskar jag det! :) Igår kollade vi jag och Andreas på Grave Encounters och som vanligt när vi väljer en film, speciellt skräck så har vi inte så stora förhoppningar men vi hade läst en del kommentarer om att den skulle vara riktigt bra! Så vi slog på den och ja, jag kan säga att det var länge sen jag blev så rädd när jag såg en skräckfilm.. var livrädd, hade ont i magen och svårt att andas.. då mina vänner vet man att man sett en bra skräckfilm, se den! :)


Har varit en lung helg, utan planeringar och bara massa mys.. precis som jag tycker om det! :) Imorgon är det slut på Andreas ledighet ocha han börjar jobba igen, jag är ledig en vecka till innan praktiken börjar! Praktiken som jag verkligen ser framemot, så hoppas veckan springer iväg! :)

Får se vad denna söndag erbjuder, fick tips om en till skräckfilm så ska försöka leta på den så vi kan se den ikväll.. men nu ska jag ta och försöka få nåt i magen, magen kurrar som aldrig förr! :) Ha en bra söndag! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: