Fredag!

Ligger i soffan och kollar på Grey's, inne på åttonde avsnittet på säsong två! :) Väntar på att pappa ska komma förbi en sväng, annars vet jag inte vad den här fredagen erbjuder.. blir nog en lugn kväll i soffan med en film och nåt gott! :)

Sökt lite sommarjobb, lite överallt och hoppas såklart att få napp någonstans.. helst här i Avesta såklart! :) Som jag skrev i ett tidigare inlägg så önskar jag verkligen att jobben växte på träd men nu gör dom ju inte det så man får väl göra det bästa ut av det, söka jobb & utbildningar som en tok! :) Nån gång lär väl allt slit löna sig? :) Eller?

Funderar på att baka något men kan inte komma på vad.. matbröd, kakor, bullar.. ja, finns ju en hel del att baka! :) Får fundera en stund till och se om jag kommer på nåt, annars får det vänta till en annan dag helt enkelt.

Nu kom pappa, lär kila! :) Puss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: