Doftar nybakat! :)

Så var denna torsdag kväll slut och snart dags att dansa till sängen för några timmar skönhetssömn! :)

Hela förmiddagen gick åt till att baka bullar och bröd, doftade nybakat i hela lägenheten när jag var färdig! :) När jag var mitt i bullgräddandet kom Storebror på besök och fikade, snacka goja och fick med sig lite bullar hem.. trevligt!

Förövrigt undrar jag vart den där glada positiva Fröken Romppainen tagit vägen, vart har hon gömt sig? Mitt humör är sämst och har varit dom senaste dagarna, ett under att världens bästa står ut mig.. nej, dags för positiva Fröken Romppainen att hitta tillbaka och få upp morrhåren!

Imorgon åker jag till Falun med pappa och hämtar systers saker och hälsar på bror Magnus, en liten dags trip! :) Nej, nu ropar nog sängen på mig.. Natti!


En bild på bullarna innan dom åkte in i ugnen! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: