Hattstugan! :)

Hela förra veckan jobbade jag på Förskolan Hattstugan och imorse blev jag utringd för att jobba där både idag och imorgon, så ett åtta timmars pass har jag avklarat idag och har ett inbokat imorgon också! :) Det är så härligt att göra något man tycker är riktigt roligt och samtidigt tjäna pengar, pricken över i:et är ju att man är trött på kvällen för man har jobbat och man somnar gott! :)

Idag när jag kom hem från jobbet stog det en bukett blommor på bordet, det gjorde min dag! :) Andreas, du gör mig till världens lyckligaste! <3

Sen jag kom hem har jag bara latat mig, nattens dåliga sömn gör sig påmind och jag kommer definitivt somna ovaggad ikväll! ;) Härligt! Ska kika lite på tv, vänta på att Andreas kommer hem från jobbet, pussa lite på han och sen dansa till sängen för klockan ringer halv sju imorgon! :)

Hoppas ni haft en bra start på veckan! :)
Puss! <3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: