Bortglömd!

Bloggen har blivit bortglömd ytterligare en gång och det är nog inte sista gången heller! ;) Nästan en månad sen jag skrev ett inlägg här, dagarna springer iväg och bloggen är kanske inte riktigt det man prioriterar först!

Har hunnit med att jobba en del timmar den här månaden på olika förskolor, det är riktigt roligt och ger lite extra klirr i kassan! :) Underbart!

Lyckades även med att bli sjuk, influensan besökte mig förra veckan.. låg nerbäddad i en hel vecka och hade ingen ork till något, jag är nästan aldrig sjuk så jag hoppas det dröjer länge innan jag blir det igen! :)

Annars har det nog inte hänt så mycket i min vardag, dagarna rullar på och tiden springer iväg..

Återkommer en annan dag.. Ha det bra så länge, puss! :) <3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: