Pensionärsvarning!

Hejhej! :)

Några dagar har gått sen jag skrev sist, har hunnit börjat utbildningen och gått i tre dagar redan och jag tror faktiskt det här kan bli riktigt intressant! :) Så håll tummarna!

Idag såg vi en film, en film som verkligen fick igång tankeverksamheten och man började verkligen fundera på vad det är man vill med livet och vad man har för mål! :) Filmen heter Jag AB, någon som sett den?

Annars har det inte hänt då mycket, träffat mamma för en lunch och bara varit hemma.. känner mig inte allt för pigg, så anstränger mig inte i onödan!

Imorgon är sista dagen den här veckan på utbildningen, skönt att vara ledig på fredag.. längtar efter en sovmorgon! :) Ska träffa Sandra & Saga efter utbildningen imorgon, så tar bussen till Fagersta direkt när jag slutar! :)

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med en bok, har legat här ett tag.. blivit riktigt kvällstrött på sistone och dom senaste dagarna har jag legat i sängen redan efter nio.. haha, pensionärsvarning! ;)

Ska läsa en stund till sen slå igen ögonen för idag! :)
Sov gott!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: