Nytt & fräsch! :)

Hejsan!
Det var minsann inte igår, väldigt länge sen! Fast vad är det man brukar säga, bättre sent än aldrig? ;)
Tänkte ta och ge den här bloggen ett sista försök att hållas uppdaterad och vid liv, inte gått så jätte bra alla dom andra gångerna men ja, ett sista försök är den värd! :)
Har snyggat till bloggen lite, så den är ljus & fräsch så här i höstmörkret.. känns lite mer jag nu! :) Så får väl se om det hjälper mig att hålla den uppdaterad, det visar sig.
Har suttit och läst massa gamla inlägg, känns som det var evigheter man skrev det där men det är ju drygt fyra månader sen.. haha! :) Mycket har hänt sen dess!
I lite korta drag, när bland dom sista inläggen jag skrev hade jag gett upp allt som hade med kärlek och känslor att göra, men ja det dröjde inte länge förrän jag träffade världens bästa kille och vart så sjukt kär så det bara bubblade inom mig och det gör det fortfarande! :) ♥
Har hunnit flytta, två gånger eller ja egentligen bara en gång om man inte räknar med att jag flyttade mina små kartonger till faster och hade dom där i en två veckor.. så nu bor jag i Avesta tillsammans med världens bästa och är sjukt lycklig och trivs som fisken i vattnet! :) Det svänger snabbt i speedway! ;)

Ja, det var en lite uppdatering vad som hnt i mitt på senaste.. har hänt en del annat också, upp & nergångar som vanligt i livet men dom är inte värda att nämna här! :) Tiden springer iväg och jag har inte tid att sitta här längre, Andreas är på kryssning så jag passar på att ta igen lite förlorad tid med familjen i Fagersta! :) ♥ Blir hämtad om ett tag och lär hinna stila till mig lite innan dess, haha..
Ha en bra kväll hörrni! :)
Puss & Kram

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: