Crusing, Alkohol & Långpromenad!

Hej på er! Haft en bra helg? :)
Tycker helgerna bara springer iväg.. så vad har jag haft för mig i helgen då?

Fredag: Träffade Sandra & Saga en sväng på eftermiddagen, inte allt för ovanligt! :) Eftersom jag fortfarande käkade pencillin så blev det en lugn fredag hemma, kollade på tv & gick och la mig innan klockan tolv.. inte illa! :) Riktigt välbehövligt!

Lördag: Tog en långpromenad & passade på att stanna till hos faster för en fika på balkongen med massa babbel och en del planering! :) Trevligt värre!
Kvällen hade Jag & Marre bestämt att vi skulle hitta på nåt, ta nån öl och umgås.. men båda var riktigt sugna på att åka till Köping, så vi drog dit istället! :) Kollade på fina bilar & drack nån öl, fint det!
Trevlig kväll, med lite för mycket alkohol kanske! :)

Söndag: Vaknade upp inte allt för pigg på efterfestn, riktigt sliten & trött efter en natt med alldeles för lite sömn.. tog en promenad hemåt men man kan säga att jag verkligen hamnade på villovägar. En liten kort promeand hemåt blev en långpromenad på en mil.. & det var inte min briljanta ide att gå till Abborrtjärn! :) Haha! Men ja, var väl trevligt trots allt men riktigt jobbigt..
Resten av kvällen tillbringades i sängen/soffan och ork till att göra någonting fanns verkligen inte.. sov till och från hela dagen, kikade på Big Brother och sen gick jag och la mig igen! :) Det kostar att ligga på topp!


Efter långpromenaden igår så har jag sån fruktansvärd träningsverk i benen.. tror jag rör så lite som möjligt på mig idag, inte mer än nödvändigt alla fall! :) Nu har ni en liten uppdatering från mig och min helg, ska ta och göra iordning lite lunch nu..

När ska Fröken Romppainen lära sig att använda hjärnan!

Ha en bra dag!
Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: