Seg dag!

Äntligen är den här dagen snart slut, har nog varit sirap i klockan idag!

Hela dagen har jag slavat i tvättstugan, välbehövligt med tanke på att tvättberget var större än vanligt och jag knappt hade nåt att ta på mig! :) Skönt att det nu är tomt i tvättkorgen för ett tag alla fall!

Ligger i soffan och latar mig som vanligt med sällskap av min håriga kamrat, nyss fått i mig lite käk.. kom på att jag bara hade käkat frukost idag, magen kurrade en aning men nu är den mätt & belåten! :) Fick bli grillade hamburgare med bröd till kvällsmat, riktigt mumsigt och mättande..

Väntar på att BB ska börja, ska kika på den sen krypa ner i sängen.. riktigt trött, inte hunnit powernapa nåt idag. Inte för att det hjälper mot min trötthet nu förtiden men ja de är skönt att sova! :)

Imorgon har jag inget planerat.. Ska försöka hitta orken till att ta mig ut på en powerwalk, all min energi är som bortblåst. Det är väl kanske inte så konstigt heller med mördarbakterien som attackerade mig i halsen och alla pencillintabletter jag trycker i mig men bara några tabletter kvar! :)

Min blogg är riktigt tråkig just nu, jag vet.. ska försöka ta lite mer bilder och uppdatera med, blir lite roligare att läsa då när det inte bara är en massa text! :)
Ha tålamod mina små läsare! 


 Nej, nu ska jag koka mig en kopp te & mysa ner mig i soffan igen..
Ha en bra kväll! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: