Powernap, bus & soffmys!

Hejhej!
Ligger i soffan, kollar på tv & tjockar i mig glass.. jajjemen, jag är en lite tjockis! ;) Haha!

Dagen har varit bra, har tagit igen lite förlorad tid med dom bästa på Ringvägen.. en massa babbel, bus & powernapande! En helt vanlig dag på Ringvägen! :) Nu är dock alla min krafter en riktigt slut, lilla Saga har blivit en riktig vilde och så det gäller att hänga med när hon sätter fart! :)
Tack för idag, hörrni! :)


Ska fortsätta min tvkväll med BB, sen ska jag minsann krypa ner i sängen för trots powernap på eftermiddagen så är jag lika trött som vanligt.. skulle kunna sova dygnet runt, utan problem!
Imorgon är det slaveri i tvättstugan mellan 11-15 som gäller, annars har jag faktiskt ingeting planerat.. så ja, nån som vill hitta på nåt? hojta till! :)


Hoppas ni haft en bra dag!
Sov gott!
Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: