Mätt, trött & tankspridd..

Godkväll i stugorna!
Halvligger i fotöljen och är tröttare än tröttast, att jag är fruktansvärd efter att ha tryckt i mig pizza gör inte saken bättre.. phu! Väntar på att BB ska börja och sen ska jag nog bädda ner mig och ta en tidigt kväll, riktigt trött trots bra sömna inatt och en powernap på eftermiddage.. alla pencillin tabletter gör mig nog trött eller jag intalar mig det alla fall! :) För så här trött kan man inte vara!

Helgen är slut och ja, den har inte varit så jätte händelserik förutom igår när det var crusing i Sala.. trevlig kväll men frukltansvärt kallt och det är ett under att jag inte ligger nerbäddad med feber & lunginflammation. Imorse när jag vaknade så frös jag fortfarande, sjukt!
Ge mig sommarvärme nu!

Fredag var jag på språng hela dagen, trots att jag hade lite feber och kände mig matt i kroppen.. träffade min bror i Falun, det var trevligt.. vi träffas ju inte allt för ofta, får bli ändring på det! Hann med en sväng ut i skogen och träffa mormor & morfar också.. så mysigt där ute! :) 
Fredagskvällen avslutades i Högbyn, med att titta på stjärnorna & en massa prat! :) Trevlans!

Var en sväng till Norberg på marknaden igår också, åkte mest dit för brända mandlarnas skull men kommer jag hem med några brända mandlar.. icke, haha! :)

Hela helgen har varit lugn & skön, raka motsattsen till vad jag hade tänkt men ja blir man sjuk & äter pencillin så finns det inte så mycket val.. bättre att bli frisk!

För mycket tankar i mitt lilla huvud, det snurrar & snurra.. det blir bättre med tiden!

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte den av billiga människor..

Ska hoppa i mjukisdressen, krypa ner i soffan & kika på BB nu..
Hoppas ni haft en bra helg!
Pöss♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: