Gäääsp! :)

Så var den här onsdagen till ända, eller visst är det onsdag idag? :) Jag är vimsigare än vimsigast för tillfället, inte koll på nånting.. knappt på mig själv, haha! :)

Har tillbringat lite tid på Ringvägen idag, hos dom bästa & sen tagit en promenad med Emelie.. trevligt! :) Kom hem för ett tag sen, kockade iordning lite mat & nu ligger jag i soffan.. matt i kroppen, hoppas för guds skull att det är pollen som gör mig matt & snuvig och inte den där mördarbakterien i halsen som kommit på besök igen.
Ska kurera mig med en kompp te & lite äpple.. mums! :)

Imorgon är det möte på Arbetsförmedlingen och när jag går hem så går jag förbi Ringvägen, så följer Sandra & Saga med hem hit.. ska lunchas lite, bakas lite & babblas en massa som vanligt! :) Tänkte slänga ihop en äppelpaj dagen till ära, låter väl inte så dumt? Nej, så får det bli! :)

Nej, nu ska jag återgå till min vanliga kvällssyssla, lata mig i soffan! :) Vänta på att BB börjar och sen krypa ner i sängen.. Natti!

Ha det bra!
Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: