What are words If you really don't mean them when you say them..

Jaha ja, så var det måndag igen.. ljuva måndag med underbart vårväder! :) Vaknade för en stund sen, alldeles på tok försent som vanligt fast somnade inte förrän vid fem i morse så ja så många timmar har jag ju inte sovit egentligen och ja det är självförvållat :)

Helgen har varit nykter & städad, skönt som tusan! :) Tror minsann jag fick nog av förra helgens fylla & bakfylla med för den delen, haha! Har sett en hel del film i helgen, besökt krogen nykter och ja bara tagit det lugnt helt enkelt, en sån helg behövs minsann ibland! :)

Som sagt måndag idag, vet inte riktigt vad dagen erbjuder.. fixa en ny playlist i spotify och ta en promenad alla fall, för sitta inne en sån här dag det går inte! :) Nån som har bra powerwalk låtar? Ska ta tag i den där disken innan jag dansar in i duschen och gör mig redo för dagen. Ha en bra dag! :) ♥

  
                                        
För övrigt så älskar jag den här låten! :) ♥

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
'cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: