Vilse i pannkakan!

Här är det lika tomt som jag sa att det skulle vara, motivationen till att blogga har varit som bortblåst! Börjar nog komma tillbaka men ja, jag kommer skriva när jag typ har nåt att skriva.. tänker inte skriva bara för skrivandet skull!

Jaha, så vad har hänt den senaste tiden i Fröken Romppainens liv då.. Allt har väl den senaste tiden varit lite av en bergochdal bana kan man säga, humöret går upp och ner & lika så alla känslor! Just nu är jag inne i en period där allt är väldigt rörigt och snurrig, eller det blir nog bara snurrig av att jag tänker för mycket..

Annars har det varit en del party på sistone, helgen som var kan har varit en av dom roligaste helgerna på länge trots att söndagen innebar en bakfylla från helvete.. fytusan, men så här i efterhand så var det lätt värt bakfyllan för jag hade så kul! :)


Äsch, tar en bättre uppdatering en annan dag och beger mig ut på en promenad för lite rensning av tankarna!
Hejpa! :) ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: