Vart har dagen tagit vägen?

Känns ungefär som jag vaknade nyss och nu är det dags att gå och lägga sig och då hör till saken att jag var faktiskt uppe med tuppen i morse, till och med före väckarklockan. Klockan sju imorse slog jag upp ögonen och eftersom jag kände mig pigg såg jag ingen anledning till att somna om! :) Gick upp och gjorde iordning en riktigt god frukost, varm oboy och lingongrova med ost, gurka & örtsalt på.. mumma, inget slår den frukosten! :)

Har tillbringat hela dagen på Ringvägen, hos Sandra & världens sötaste Saga.. en dag full av bus & massa skratt! Alltid lika underhållande & trevligt, tack för idag hörrni! :) Lika mycket bus & skratt imorgon kanske?

Ska snart ta och dansa till sängen, helt slut efter allt bus idag och lite för dålig sömn på sistone men sova får man göra i graven har jag hört! :) Fast ska ta igen lite sömn inatt har jag tänkt, lär nog somna ovaggad alla fall eftersom det känns som jag ska somna sittandes här så, sova blir nog inte alls några problem inatt! :)

Dom senaste dagarna har jag funderat en hel del, en hel del på framtiden.. vad jag har för drömmar & mål i livet, vad vill jag bli när jag blir stor & vill jag bo kvar här? Svaren är många på dom frågorna men nånstans känns det endå som om jag vet vad jag vill men inte vet vart jag ska börja.


Nej, ta en alvedon och dansa till sängen med min håriga kamrat.. Natti! :) ♥






What are words, If you really don’t mean them when you say them..







Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: