Underbara vårväder!

Idag har varit en riktigt vårdag ute, så nu håller vi tummarna på att våren är på väg! :) Bara att gå utanför dörren idag fick en på så sjukt mycket bättre humör, höra hur snön smälter och droppar ner från taken & känna hur solen värmer! Jag fick minsann vårkänslor idag, någon mer? :)
Fast man ska väl inte ta ut nåt i förskott, är ju trots allt bara andra mars idag..

Har varit ute i solen en stund idag, fixat lite ärenden på stan och umgåtts med syster! :)
Eller ja, vi har spelnördat en hel del idag.. haha! Vet inte om man kan kalla det och umgås? ;P

Sitter som vanligt och väntar på att Big Brother ska börja, då ska jag krypa ner i soffan med lite gurk/morots stavar och mysa med min håriga kamrat! :) Mitt trogna sällskap! Haha!

Imorgon är det redan torsdag, dagarna springer iväg och jag är helt dagvild.. trodde seriöst att det var lördag idag, min syster påminde mig om att det bara var onsdag! :) Inte lätt att vara vimsig, haha! Ska ta en fika med Jenny imorgon & kanske åka lite pulka med Sandra, Saga & Julius.. beror på vädret & vad dom har för planer! :) Det visar sig imorgon, jag tackar alla fall inte nej till lite pulkaåkning & vara ute i solen! :)


Nej, lite fix innan Big Brother börjar! Hoppas ni haft en bra dag & njutit av solen! :) Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: