Soooool! :)

Solen lyser utanför fönstret och det är nästan helt vindstilla, en perfekt dag för en långpromenad och så fick det bli i morse när jag vaknade. Hoppade i mjukisbrallorna & gympadojjorna och hurtade mig ut på en långpromenad, härlig start på dagen! :)

Onsdag idag, tycker dagarna springer iväg.. man hinner bara vakna, fixa det man ska och så är det kväller och det börjar bli dags att fundera på att krypa ner i sängen! :) Fast ju fortare dagarna går desto snabbare blir det sommar, som vi längtar.. eller hur? :)

Har ägnat förmiddagen åt jobbsök och kolla olika utbildningar, tror jag vet vad jag vill plugga nu. Så nu gäller det bara att söka in, men vågar jag? :) Det skulle innebära att jag behöver flytta, lämna alla mina nära och kära här och börja om på nytt helt själv. Jag funderar så det knakar!

Ska ta och börja fundera på vad jag ska kocka till lunch, sen ska jag sätta mig ute på balkongen och läsa och avnjuta lunchen i solen! :)


Ha en bra dag! :) ♥


Kommentarer
Angelica

Do it!



Är dom nära och kära riktiga vänner så finns dom alltid kvar....å Fagersta finns aaalltid kvar och kommer se ut preciis som när du lämnade skiten...hahaha märks att jag längtar härifrån själv=)

2011-03-30 15:50:29
URL: http://angelicasaafdahlstrom.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: