Snurrig.se

Dagvild, ja det är jag det.. trodde det var fredag idag och jag hade bokat tvättstuga, så jag tog väl med mig tvätten och gick ner i tvättstugan och märker att nån annan tvättar. På min tid?! Arg blev jag, tills jag insåg att det bara var torsdag och det var imorgon jag skulle tvätta.. inte lätt att vara snurrig, haha! :)

Så istället för tvättstuga har jag bara latat mig idag, legat på soffan och kollat på tv/film.. välbehövligt för min rygg, den känns trots allt rätt bra nu och det gör bara ont när jag gör vissa rörelser. Skönt!

Tycker klockan kan ta och springa iväg lite så man kan gå och lägga sig snart, lite för tidigt att bädda ner sig nu.. då vaknar man väl vid fyra imorgon bitti och det har jag ingen lust med! :)

Ska ta och fixa lite gurk/morots stavar och mysa ner mig i soffan och hoppas på att det finns nåt att se på den där dumburken.. annars får det bli en film!



Känns som ingen förstår hur jag känner..



Hoppas ni haft en bra dag! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: