Latmasken..

Tisdag, hela dagen.. så vad har Fröken Romppainen haft för sig idag då tro? :) Jadu, lika lite som igår typ.. haha, jag har blivit en riktigt latmask! :) Nejdå, så illa är det faktiskt inte eller ja lite lat är jag allt men inte värre än vanligt!

Har faktiskt bara haft en hemmadag idag, strosat omkring i mjukisbrallorna och kikat på tv & spelnördat.. oj, var länge sen det jag spelnörda.. har nästan saknat det lite eller är det så att jag bara saknat av att bara vara hemma och inte göra nånting? Ja, vad vet jag! :)

Eftersom jag inte tog mig ur sängen i morse pågrund av magen så blev det såklart ingen promenad men antar att det bara är att ta nya tag imorgon bitti! :) För jag ska minsann komma igång med promenaderna igen, finns inga ursäkter.. punkt slut! :)

Kikade nyss på BB, ska nörda lite här sen ska jag krypa ner i sängen så man inte vänder helt på dygnet igen.. bara onödigt! :) Hoppas ni haft en bra dag! Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: