Härliga Torsdag!

Så var den här dagen slut också, dags för Fröken Romppainen att krypa ner i sängen snart.. eller ja inatt får jag sova på soffa, är så när man är snäll! :) Syster har en kompis här, så dom får sova i rummet så offrar jag mig och tar soffan inatt.. ojoj, vad jag saknar min lägenhet just nu! :) Ge mig den tillbaka!

Dagen har bra, en promenad i solen på förmiddagen piggade upp mitt humör ganska rejält efter att jag kände att jag hade vaknat helt på fel sida i morse.. dåligt sömn innebär dåligt humör men som sagt det blev mycket bättre med en promenad & solljus! :) Annars har jag bara grejat lite hemma, rensat lite bland alla miljarder kläder man samlat på sig och inte längre kan ha som bara ligger i garderoben och tar plats! Så nu har jag rensat ut lite och det måste ju innebär att det är tillåtet att shoppa lite nytt i rätt storlek, eller? :) Haha! :)

Ska som sagt snart ta och bädda ner mig, ska upp rätt tidigt imorgon och åka till Västerås med pappa & syster! :) Kanske kommer hem med någonting nytt, vem vet! ;) Kommer vi hem i skaplig tid så blir det npogg pulkaåkning med Sandra, Saga & Julius, eftersom det inte blev nåt idag men det visar sig imorgon. Kvällen ska nog tillbringas på Ringvägen med trevligt sällskap, men jag ska allt hålla mig nykter och städa.. är planerna nu alla fall men det hinner ju ändras, så man ska väl aldrig lova nåt! :)


En fråga så enkelt att ställa men ändå får jag inte fram den.. vad är jag rädd för, svaret?



Hoppas ni haft en bra dag! :) ♥






Förövrigt längtar jag till vägen jag brukar går ser ut så här, våren kom nu.. du är mer än välkommen! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: