Håll tummarna!

Jag har funderat fram och tillbaka på vad jag vill bli när jag blir stor, har hittat en hel del utbildningar och har haft svårt att välja.. men idag tog jag tag i saken och nu har jag minsann sökt, finns ingen återvändo! :)
Så håll tummarna nu!

Dagen har varit riktigt seg och just nu känns det som jag skulle kunna gå och lägga mig för kvällen med risk att vakna mitt inatt, så kämpar med att hålla mig vaken ett tag till! :)

Besökte lekparken med Sandra, Saga & Alice idag, Saga premiär gungade för första gången.. åh, vad hon skrattade och tyckte det var kul! :) Passade såklart på att njuta av det fina vårvädret som varit idag också!

Ryggen har börjat bråka med mig.. har svårt att sitta, ligga & stå, så vet inte riktigt hur jag ska bära mig år.. hänga upp och ner? Får se hur det går att sova inatt och jag hoppas att det är mycket bättre imorgon! :)


Nu ska jag hoppa i mjukisbrallorna, kika lite på tv & snart krypa ner i sängen! :)
Hoppas ni haft en bra dag! :) ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: