Eeeeeko! :)

Ojoj, hör ekar det tomt ser jag.. glömmer helt enkelt bort bloggen på helgerna, för jag har andra saker för mig då! :) Fast den här helgen har varit rätt lugn endå, tiden & orken till att knåpa ihop ett blogginlägg har bara inte funnits. Haha! :) Kan väl berätta lite om helgen..

Fredag:
På dagen åkte jag till Västerås med pappa & syster, kändes ungefär som vi var dit och vände men så är det när man har en pappa som inte riktigt har den där orken till att springa i affärer.. endå var det hans ide! :) Kom hem på eftermiddagen nån gång, hem och vände och begav mig till Ringvägen för att ta igen lite förlorad tid med Familjen Johansson.. och på kvällen förflyttade jag mig med Jenny & Linda till ett annat hus på Ringvägen, till Jimmi för lite party. Fröken Romppainen skulle vara nykter och städad, hur gick det då? Inte alls, jag blev sugen på öl och party som alla andra och så fick det bli.. Kvällen var riktigt kul! Trevligt folk, musik, öl & maaaassa singstar! :)

Lördag:
Vaknade inte allt för pigg, kände mig lite matt i pälsen och det blev inte direkt bättre med tiden.. snarare värre, så hela lördagen gick i bakfyllans tecken. Så planerade ingenting utan tog en hemmakväll med min håriga kamrat.. såg film, spelnördade & låg i soffan typ.. härligt det också ibland! :) Man behöver faktiskt inte alltid vara på språng, nog för att jag oftast är det men jaja.. Haha! :)

Idag då.. vaknade allt för tidigt i morse, eller så somnade jag för sent.. vilket som! :) Tog en promenad i solen på förmiddagen, underbart väder ute och underbart med frisktluft så man fick rensa tankarna lite.. eftermiddagen bestod av matlagning & tvättsuga, tråkiga sysslor men sånt som måste göras om man inte vill gå hungrig och med rumpan bar! ;)

Ska snart ta och krypa ner i sängen, upp i tid imorgon och promenera! :) Hoppas eran helg har varit bra.. Pöss! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: